Popis |
Název dílu |
Rozměr (mm) |
Cena (Kč) |
A |
Víčko nerez |
0.8mm
- Ø105 nebo 112, otvor Ø30÷65mm
- ovál(≈130x105) nebo (Ducati 996)
- duooval nebo trioval
|
|
Al příruba
- kulatá (Ø 119mm)
- frézovaná hlavice Δ [], leštění
|
- 390,- (650 za pár)
- +400,-
|
Víčko carbon |
Pro nasazení na Ø108mm a Ø 114
Oválné (≈ 130x105mm) - Akrapovič
|
750ks (1400 za pár)
900ks
|
B |
Koncovka výstup |
Nerez trubka 1,6mm, Ø28÷60,3, zahrnutá bezpečnostním kroužkem na konci |
150÷200,- |
Koncovka vstup |
Systém »Slip-On«(na pružinky) |
+100÷150,- |
C |
Obal tlumiče |
- 2 takt(do Ø70)
- 4 takt nad Ø70 + ovál
|
- 400 inox / 900 C-K / 1200 C
-
- 750 inox / 1400 C-K / 1500 ALU-Tex, Color
|
D |
Spona výfuku |
Nerez 30/40mm - Grátis při koupi celého výfuku
Nerez dvojitá spona (viz Monster S2R)
Carbon objímka pro ÷108 ÷115, ovál Arapovič
|
130,- (260 performované)
600,-
750,-
|
E |
Okrajový pásek |
Nerez 0,6mm (leštěný)
nerez 0,6mm, perform ě 15mm, otvory d:55 x š:7
|
200,- pár
440,- pár
|
F |
Jemná síťka |
Nerez ,šíře max 200x400, otvor 0,15, oko 0,31 |
248,- (450 za pár) |
G |
Vnitřní děr. trubka |
Otvory Ø3mm / 0,8mm nebo Ø4mm / 1mm
- Surový pás
-
- Zkružená zavařená trubka
|
- 100,- (160 za pár)
- 248,- (400 za pár)
|
H |
Výfuková vata |
Asglawo(D) - prošívaná tkanina, až 800°C První vrstva pro V-2 motory(300x500x5mm) |
2OO,- (350 za pár) |
OWENS CORNING (GB) - vpichovaná tkanina až 85O°C Vata pro výměnu (1250x500x7mm)
|
250,- |
Rabaty vata OWENS CORNING
Při odběru v metráži sleva 1O,-/1ks (platí od 2 m = 4 sady)
- 3 sady - rabat 1O%, 225,- za kus = 675,-
- 5 sad - rabat 18%, 205,- za kus = 1025,-
- 10 sad - rabat 24%, 190,- za kus = 1900,-
- 15 sad - rabat 33%, 170,- za kus = 2550,-
- 20 sad - rabat 40%, 150,- za kus = 3000,-
Cena oprav originálů
Práce (demont - mont - přenýtování) 4OOks (700 za pár)
Opravy víček (vyrovnání, vyvaření, vyleštění) viz foto nahoře cena Dohodou
Máte poškozený výfuk?
Provedu přepláštění originálních ocelových i hliníkových,výměnu či opravu karbonových obalů,kulaté,oválné i triplovály.Karbonové trubky vyrábím už od roku 1996,výkonové parametry jsou srovnatelné s výrobky renomovaných firem;pokud si chcete výfuk složit sami,v tabulce jsou ceny polotovarů.V případě nejasností se informujte na telefonním čísle(raději osobně než SMS).Jste-li kutil a chcete si výfuk udělat sám(např.pod sedlo)
Pozor!
Na originální koncovky výfuku nelze „dát“ karbonový obal,jelikož výfuky jsou udělány jako komůrkové a pod obalem je tenká vrstva absorpční tkaniny,která pohlcuje teplo mezi dvěma plechovými obaly.přímé výfuky mají absorpční vrstvu silnější a pokud si v praxi šáhnete na výfuk,samozřejmě teplý,uvidíte rozdíl sami.Karbonové trubky na výfuky,ať již kruhové či oválné jsou vyráběny ze speciálních pryskyřic s leteckým atestem,určené pro vysoko pevnostní a tepelně namáhané díly.Při namíchání pryskyřic musí být dodržen určitý hmotnostní poměr složek,tedy pryskyřice a peroxidu,protože při jiném poměru by mohlo dojít ke zkřehnutí trubky a lámání.Samotné vytvrzování trubky ve vypalovací peci probíhá po dobu několika hodin a při určité teplotě.Poté se ještě temperuje a za přibližně 24 hodin lze výfuk opracovávat dále.Samozřejmostí je také dodržení hmotnostního poměru pryskyřice a uhlíkové tkaniny,aby tkanina byla nasycená,ale ne přesycená.
Takže shrnuto
Přepláštím Vám jakýkoliv výfuk,karbonem buď opravím Váš poškozený,ať již z karbonu či kevlaru,nebo přepláštím nerezový,ale nesmí být komůrkový…..Aluminium nepoužívám na obaly vůbec,protože je sice lehčí a levnější,ale pokud není eloxován,tak zajde a zmatní.Ceník dílů na opravu je v tabulce.za práci účtuji + 200 Kč,v této položce jsou zaúčtovány i spojovací materiály(nýty,svorky,pásky….)