Motosport Vajda
Skůtry i pro Vás

Ceník oprav

Výfuk
Popis Název dílu Rozměr (mm) Cena (Kč)
A Víčko nerez 0.8mm
  • Ø105 nebo 112, otvor Ø30÷65mm
  • ovál(≈130x105) nebo (Ducati 996)
  • duooval nebo trioval

  • 200,-
  • 500,-
  • 700,-
Al příruba
  • kulatá (Ø 119mm)
  • frézovaná hlavice Δ [], leštění

  • 390,- (650 za pár)
  • +400,-
Víčko carbon Pro nasazení na Ø108mm a Ø 114
Oválné (≈ 130x105mm) - Akrapovič
750ks (1400 za pár)
900ks
B Koncovka výstup Nerez trubka 1,6mm, Ø28÷60,3, zahrnutá
bezpečnostním kroužkem na konci
150÷200,-
Koncovka vstup Systém »Slip-On«(na pružinky) +100÷150,-
C Obal tlumiče
  • 2 takt(do Ø70)
  • 4 takt nad Ø70 + ovál
  • 400 inox / 900 C-K / 1200 C
  • 750 inox / 1400 C-K / 1500 ALU-Tex, Color
D Spona výfuku Nerez 30/40mm - Grátis při koupi celého výfuku
Nerez dvojitá spona (viz Monster S2R)
Carbon objímka pro ÷108 ÷115, ovál Arapovič
130,- (260 performované)
600,-
750,-
E Okrajový pásek Nerez 0,6mm (leštěný)
nerez 0,6mm, perform ě 15mm, otvory d:55 x š:7
200,- pár
440,- pár
F Jemná síťka Nerez ,šíře max 200x400, otvor 0,15, oko 0,31 248,- (450 za pár)
G Vnitřní děr. trubka Otvory Ø3mm / 0,8mm nebo Ø4mm / 1mm
  • Surový pás
  • Zkružená zavařená trubka

  • 100,- (160 za pár)
  • 248,- (400 za pár)
H Výfuková vata Asglawo(D) - prošívaná tkanina, až 800°C
První vrstva pro V-2 motory(300x500x5mm)
2OO,- (350 za pár)
OWENS CORNING (GB) - vpichovaná tkanina až 85O°C
Vata pro výměnu (1250x500x7mm)
250,-

Rabaty vata OWENS CORNING

Při odběru v metráži sleva 1O,-/1ks (platí od 2 m = 4 sady)

  • 3 sady - rabat 1O%, 225,- za kus = 675,-
  • 5 sad - rabat 18%, 205,- za kus = 1025,-
  • 10 sad - rabat 24%, 190,- za kus = 1900,-
  • 15 sad - rabat 33%, 170,- za kus = 2550,-
  • 20 sad - rabat 40%, 150,- za kus = 3000,-

Cena oprav originálů

Práce (demont - mont - přenýtování) 4OOks (700 za pár)
Opravy víček (vyrovnání, vyvaření, vyleštění) viz foto nahoře cena Dohodou

Máte poškozený výfuk?

Provedu přepláštění originálních ocelových i hliníkových,výměnu či opravu karbonových obalů,kulaté,oválné i triplovály.Karbonové trubky vyrábím už od roku 1996,výkonové parametry jsou srovnatelné s výrobky renomovaných firem;pokud si chcete výfuk složit sami,v tabulce jsou ceny polotovarů.V případě nejasností se informujte na telefonním čísle(raději osobně než SMS).Jste-li kutil a chcete si výfuk udělat sám(např.pod sedlo)

Pozor!

Na originální koncovky výfuku nelze „dát“ karbonový obal,jelikož výfuky jsou udělány jako komůrkové a pod obalem je tenká vrstva absorpční tkaniny,která pohlcuje teplo mezi dvěma plechovými obaly.přímé výfuky mají absorpční vrstvu silnější a pokud si v praxi šáhnete na výfuk,samozřejmě teplý,uvidíte rozdíl sami.Karbonové trubky na výfuky,ať již kruhové či oválné jsou vyráběny ze speciálních pryskyřic s leteckým atestem,určené pro vysoko pevnostní a tepelně namáhané díly.Při namíchání pryskyřic musí být dodržen určitý hmotnostní poměr složek,tedy pryskyřice a peroxidu,protože při jiném poměru by mohlo dojít ke zkřehnutí trubky a lámání.Samotné vytvrzování trubky ve vypalovací peci probíhá po dobu několika hodin a při určité teplotě.Poté se ještě temperuje a za přibližně 24 hodin lze výfuk opracovávat dále.Samozřejmostí je také dodržení hmotnostního poměru pryskyřice a uhlíkové tkaniny,aby tkanina byla nasycená,ale ne přesycená.

Takže shrnuto

Přepláštím Vám jakýkoliv výfuk,karbonem buď opravím Váš poškozený,ať již z karbonu či kevlaru,nebo přepláštím nerezový,ale nesmí být komůrkový…..Aluminium nepoužívám na obaly vůbec,protože je sice lehčí a levnější,ale pokud není eloxován,tak zajde a zmatní.Ceník dílů na opravu je v tabulce.za práci účtuji + 200 Kč,v této položce jsou zaúčtovány i spojovací materiály(nýty,svorky,pásky….)